intero lt

Pasitelkus ES struktūrinius fondus bus sukurta sportinių grindų elektroninė parduotuvė ir įdiegti klientų savitarnos sprendimai, įgalinantys padidinti įmonės produkcijos pardavimus.

COVID-19 pandemija iškėlė  įmonei naujus iššūkius tobulinti esamus ir ieškoti naujų gaminamos produkcijos pardavimo kelių. UAB “Intero LT”, siekdama didinti produkcijos prieinamumą, nusprendė teikti paraišką pagal priemonę “E. komercijos modelis COVID-19”, prašydama kofinansavimo elektroninės komercijos sprendimų sukūrimui ir įdiegimui.  Projekto įgyvendinimo metu bus sukurta nauja sportinių grindų parduotuvė, klientų savitarnos sprendimai, leidžiantys klientams atlikti įmonės gaminamos produkcijos ir paslaugų užsakymus, atlikti mokėjimus bei sekti užsakymų vykdymo būsenas. Sukurtas modulis bus integruotas su įmonėje įdiegtomis CRM ir apskaitos sistemomis.

Projekto biudžetas – 41 195,00 EUR. Projekto finansavimui  iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė, skirta 30 896,00 EUR.

Projektas įgyvendinamas be partnerių. Numatoma projekto įgyvendinimo trukmė nuo 2022 metų vasario mėnesio 23 dienos  iki   2023 metų vasario mėnesio 23 dienos.